czwartek, 14 lutego 2013

Wymiankowe upominki

Ostatnio wzięłam udział w "Stylowej wymiance z zimą w tle" na blogu u Moteczka.  Wylosowałam Dominikę i dla niej przygotowałam upominek:


Jakiś czas temu dostałam wymiankowy upominek od karto-flana. W paczce znalazłam śliczną szydełkową serwetkę i takież mitenki oraz słodkości i różne herbatki itp. Słodycze pożarł mój dorosły syn, również wypił herbatki (podzielił się z ojcem). Dla mnie zostały wymienione prezenty i przydasie. Bardzo dziekuję.
Zdjęcie "kradnę" od Moteczka ale mój aparat szwankuje, a telefonem zdjęcia  nie bardzo wychodzą


Mario bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy. Przepraszam również za tak późną publikację, ale z różnych przyczyn ciągle mi brak czasu.

5 komentarzy:

Dominika pisze...

Dziękuję ślicznie za upominek wymiankowy ,super prezent dostałaś,pozdrawiam.

Kinia pisze...

Śliczne upominki:O)

moteczek pisze...

Śliczne i stylowe wymainkowe prezenciki.
Pozdrawiam

karto_flana pisze...

Ciesze sie, ze sie spodobalo :) I przepraszam, ze dopiero teraz zagaladam :) Pozdrawiam!

Myśli pisane pisze...

śliczna wymianka.