środa, 20 lutego 2013

Czy te oczy .... -TAGS 2013 (2/12)

Kolejna odsłona !
TAG lutowy - wytyczne: "cztery łapy" - tak wygląda w moja interpretacja. Kot na zdjęciu obcy ale użekły mnie te oczy. Moja kochana kocica została w Poksce i teraz jest ukochaną kocicą mojej mamy (czego w skrytości ducha bardzo żałuję, bo choć minęło ponad siedem lat to dalej bardzo tęsknię do jej pręgowanego futerka).


Trochę detali



Tag robiony w ostatniej chwili, wię zdjęcia również nie najlepsze, ale może jutro podmienię.
Zaglądajcie do drużyny tagowej aby podziwiać prace dziewczyn

30 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Piekny tag i super kolorki

basienka0073 pisze...

Chodzę sobie od bloga do bloga a tam wysyp kotów :-)) Śliczny !!!

ewinka Nowa pisze...

Kot uroczy ,tag też :-)))

Justyna pisze...

Niesamowite oczy :) i świetnie dobrane dodatki :)

jolutka123 pisze...

Piękny tag, można by rzec zmysłowy, kolorki cudne!

Amlai pisze...

Mmmmm... Kolory miodzio :) I ten koci wzrok :)

Ciri pisze...

Piękny, bardzo lubię takie zestawienie kolorów.

♥poczwarka♥ pisze...

W lutym zdecydowanie KOTY rządzą;-)
Świetny tag!!!

groszek pisze...

Śliczny kociak - pięknie dobrane kolorki :)

starmachine pisze...

ten szmaragdowy to mój ulubiony kolor:)
Fajny tag!

Ewelina pisze...

Wspanialy tag! Pozdrawiam serdecznie

marysia pisze...

bardzo fajnie dobrałaś kolory i dodatki:) piękny tag

lucy z mazur pisze...

Rzeczywiście,te oczy mogą urzec,fajne kolorki

Palipa.spa pisze...

cztery łapy ! mnie też urzekł Twój tagowy kot :)

funiaa pisze...

Kotek hipnotyzor :) Śliczniutki tag :)

OriBella pisze...

Świetne kolorki:) W pierwszej chwili myślałam, że to tygrys:)))

asia3city pisze...

Super kolorki... a kocia focia świetna

rudlis pisze...

W tym wyzwaniu rządzą koty!!! A Twój pięknie się prezentuje na tagu.

Tanitta pisze...

Śliczny tag, takie radosne kolorki :)
A te niebieskie kocie oczy - oj, mnie takie urzekły ponad rok temu i zaglądam w nie codziennie...

Anonimowy pisze...

CZy te oczy moga klamac?,ooo,NIEEEE.
Piekny tag, kolorystycznie ciekawyite wspaniale grzywy dodaja kotu surowosci.

zetAnia pisze...

Rewelacyjne kocisko! A tag tak dopieszczony, że wygląda, jakby od miesiąca czekał na publikację :)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Piękny ! mój fav!

Ania S pisze...

Fajnie przestrzenny tag! Superaśny kocurek!

caro78-Pysia pisze...

Śliczny kotek i piękne kolory.

CarmenAlice pisze...

Kot fantastyczny, świetny tag!

Kasha Rolley pisze...

Bardzo tajemniczy kot a kolory dopasowane to koloru jego oczu. Swietna praca.

Mia pisze...

Ach te kocie oczy... :)) Piękny tag !

nirshya.dwbh pisze...

Oczy rzeczywiście przepiękne! Świetny tag, bardzo podobają mi się dmuchawcowe kwiatuszki!

Pozdrawiam

JaneB pisze...

Świetny! Super dobór kolorów!

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)