poniedziałek, 7 września 2009

Pomarańczowo

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniach:
- Simon Says Challenge #19
- Art Piaskownica: monochromatycznie
Zrobiłam kartkę wg mapki z pierwszego wyzwania w odcieniach pomarańczu.
Stempel damy kolorowany kredkami wodnymi - moja pierwsza próba - może nie do końca udana ale rodzince sie podoba.

Parę dni temu bawiłam się tuszami i embosingiem na gorąco. Zrobiłam dwa papiery.
Z pierwszego zrobiłam karteczki świąteczne
z drugiego powstała kolejna zakładka
Zdjęcia fatalne, robione oczywiście przy sztucznym świetle, a baterie w aparacie zdechły. Mam nadzieję, że jutro uda się je podmienić. Udało się podmienić - nie są lepsze, ale kolory bardziej prawdziwe.

Dziękuję wszystkim zaglądającym i życzę udanego poniedziałku.

4 komentarze:

Chris (catt871) pisze...

Beautiful job! WOW!!!! The colours are gorgeous & that image is perfect! Thank you for joining us at Simon Says Stamp Challenge Blog!!!! It is an honour to have you!!!
Chris & the DT at Simon Says Stamp

jaemigrantka pisze...

Faktycznie zachwyty sa zupelnie sluszne-przepieknie wyszlo;kocham Boze Narodzenie a wiec i wszystkie w tym klimacie drobiazgi:))))Odwiedzalam Cie na hafcikowym blogu,bede odwiedzac i tutaj:)Pozdrawiam:)

Lorraine A pisze...

Wondeful creations, the cards and tag are all fabulous ! You did a great job with Iris's sketch, the flowers are gorgeous !!

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x

debby4000 pisze...

Fabulous creations, love the elegant lady and the snowflakes cards are brilliant.
luv
Debby