czwartek, 17 września 2009

Nowe kartki

I'm a winner!!!
Wygrałam candy u Penni i już dostałam moje skarby. Jeszcze tylko nie udało mi się ich wypróbować. Choć z papieru już skorzystałam!!!Do tych skarbów Penni dodała papiery i kartony. (Photo from blog Penni's)

A teraz kilka kartek, które ostatnio powstały. Głównie tematyka ślubna. druga w podobnym klimacie Ta jest różana I jeszcze jedna

a ostatnia z niebieskim Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam - trochę dużo tych zdjęć.
Ach, zapomniałam. Stemple z POLPOMP-u, już się nie mogę na nie doczekać, szczególnie na ten indywidualny. Wszystkim polecam ten sklep. Jest C U D O W N Y !!!!
Dziękuję, że zaglądacie do mnie tak licznie.
Życzę Wam miłego piątku i udanego weekendu.



5 komentarzy:

Lorraine A pisze...

Gorgeous cards :-) all of them are stunning !! :-)

thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x

Rybiooka pisze...

Piękne ślubne... przeszycie ;)

Christine pisze...

Beautiful artwork!

email: Steph@SimonSaysStamp.com pisze...

Very elegant and beautiful creations! I love the layouts!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!

<3,
Steph

debby4000 pisze...

Beautiful, elegant cards.
Thanks for joining Simon Says Challenge this week.
luv
Debby